sobota, 8 czerwca 2013

Szukam pomocy czyli haul apteczny

Witam was kochane :)
Dzisiaj zaprzeczę temu co napisałam w poście z zakupami z rossmanna czyli robię haul :D Miało nie być już hauli bo po pierwsze ile można, a po drugie nie mam kasy na kolejne zakupy. Niestety czasem jest tak, że nasza cera, włosy czy skóra robią nam pod górkę. Ja mam problem z tym pierwszym. Dużo czynników może na to wpływać, ale stan mojej skóry pogorszył się ostatnio. Zaniepokoiło mnie to trochę z tego względu, że nadmierne wydzielanie sebum, wiele małych i dużych wyprysków na mojej twarzy są dla mnie nowością. Do tej pory miałam szczęście posiadania skóry normalnej niestety chyba się w końcu zbuntowała. No więc dziś przedstawię wam czym będę ją ratować i prosić żeby się uspokoiła ;)


Poszłam z zamiarem kupienia żelu do mycia twarzy. Nie wystraczał mi już zwykły płyn micelarny tak jak kiedyś. Ciągle czułam, że na tej skórze nadal coś jest i że się przetłuszcza. Będąc w aptece wzięłam mój ulubiony krem na rozszerzone naczynka i krem redukujący trądzik do kompletu z żelem. Nie chcę narazie atakować jej jakimiś mocnymi specyfikami, bo nie wiem co taki stan wywołało. Ten krem ma dosyć dobre recenzje, więc postanowiłam, że na początek spróbuję.

        

Żel używałam narazie raz i powiem tylko, że jest bardzo delikatny. Nie wiem jednak czy nie jest zbyt delikatny, ale zobaczymy. Wiem, że moja koleżanka go używa (pozdrawiam Cię Kinia ;P) i jest zadowolona. Ona jednak nie ma takich problemów jak ja teraz więc boję się, że okaże się jednak za słaby.

   



Mam nadzieję, że moja skóra ma tylko jakieś chwilowe ekscesy a nie zmieniła się w jakoś szczególnie przetłuszczającą. Może jak się z nią przeprosze to mi się odwdzięczy :)

Dajcie znać czy używałyście tych kosmetyków? Ja z ziaji med mam jednego ulubieńca i jeden bubel jak do tej pory, więc zobaczymy ;)


14 komentarzy:

  1. ja z ziai lubię bardzo kremik brązujący relaksujący do twarzy :)
    obserwujemy? :)
    http://splitmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli blog mi się podoba to obserwuję, nie potrzebuję zachęty.

      Usuń
  2. Widziałaś czego używam w poście :P ogólnie moja cera szaleje od zawsze, jak nie wągry to krosty, złuszczająca się skóra, naczynka, normalnie wszystko czego by się nie chciało mieć na twarzy xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych nie uzywałam ,a z ziaji to basamy lubi;p

    ładnie Ci to wyszło;p
    miło mi będzie jak zaobserwujesz ;
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja też szaleje ostatnio i mimo zakupów w Rossmannie wydałam sporo w aptekach ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ostatnio nie robi mi takich rzeczy, więc nie wiem co Ci poradzić. W sumie keidyś też miałam z nią duży problem, ale jakoś tak z czasem "samo przeszło". Z pewnością regularna i konsekwentna pielęgnacja cery, a także kuracja retinoidami i ciągłe uzywanie filtrów też się do tego przyczyniły.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Ziaję. tez mam problem z naczynkami, muszę zaopatrzyc sie w ich krem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to bardzo polecam cudów nie zrobi, ale pomaga :)

      Usuń
  7. lubie ziaje, a zwłaszcza tonik i mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam ostatnio problemy z cerą, zaczęła mi się potwornie tłuścić i błyszczeć, muszę rozpocząć walkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych produktów, ale generalnie lubię Ziaję :)
    Czasami stan skóry pogarsza się latem - jeśli jest wystawiana na słońce może się bardziej przetłuszczać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem do cery trądzikowej, u mnie nie zaszkodził ani nie pomógł ale używałam go w naprawdę trudnym okresie dla mojej skóry wiec zadanie go przerosło.

    OdpowiedzUsuń