piątek, 21 czerwca 2013

Jestem na dnie - Projekt denko nr 3

Cześć dziewczynki! :)
Nie było mnie chwile, bo bawiłam się z moją genialną klasą na wycieczce :). Wracam jednak do rzeczywistości i dziś mam dla was projekt denko. Robię go trochę z przymusu, bo już mi się wysypywały rzeczy z denkowej torby :D 
Właśnie, wolicie duże denka a w większych odstępach czasu czy np. takie co miesięczne a małe? 


Zacznijmy od czegoś czego uzbierało mi się oczywiście najwięcej. Bingo! Produkty do włosów :D


1. Alterra Maska do włosów zniszczonych granat i aloes - Świetna maseczka. Uwielbiam jej zapach, cudownie odżywia włosy i czuć, że są nie tylko zmiękczone, ale naprawdę nawilżone. Polecam!

2. Szampon Babydream (sztuk dwie) - Co tu dużo mówić. Swietny szampon codzienny. Nie kosztuje wiele, jest delikatny bez zbędnych syfów. Pozwolił mi odzwyczaić włosy od codziennego mycia.

3. Radical serum witamnowo-ziołowe - Wydaje mi się, że jest to próbka, bo widziałam to serum w rossmannie w znacznie większej pojmności. Ja dostałam je już dawno w takim zestawie produktów Radicala i ten był najsłabyszy. Teoretycznie jest to odżywka bez spłukiwania, ale u mnie się nie sprawdziła. Później zaczęłam dodawać go w większej ilości do odżywki i było już lepiej, ale nie kupię go.

4. Gliss Kur Odżywka bez spłukiwania w sprayu - Bardzo polubiłam tą złotą wersję za zapach i za widoczne zmiękczenie włosków. Wrócę do niej jeszcze kiedyś, ale nie potrzebuję jej jakoś bardzo już teraz.

5. Joanna z apteczki babuni szampon mleko i miód do włosów zniszczonych - Jak coś z SLS to to :)

6. Biovax maseczka do włosów ciemnych  - Moja ulubiona do tej pory. Jednak przyznaję, że już mi się troszkę nudzi i rozglądam się za czymś nowym ;)

7. L'Oreal Professionnel Mythic Oil - Pisałam o nim tutaj. Robi cuda z włosami, naprawdę :)

8. Alterra Olejek do masażu papaja i migdał - Fajny, ale nie będe wydawać niecałych 20 zł na 3 olejowania włosów, bo na tyle mi wystarczył. 

9. Ziaja maska wygładzająca - Świetnaaa. Kupię jescze nie raz. Naprawdę widocznie wygładza włosy, wręcz prostuje je jeżeli wasze włosy mają do tego predyspozycje. Według mnie w tej cenie najlepsza maseczka drogeryjna. 



1. Clinique miniaturka mydełka do cery normalnej w kierunku suchej - Bardzo fajne, ale nie za te pienądze pozatym wydaje mi się, że 1 jest jednak za słaba dla mnie.

2. BeBeauty micelarny  żel do mycia twarzy - Biedronkowa ciekawostka za 5 zł. Makijażu nie zmywa w ogóle, ale fajnie oczyszczał twarz. Narazie do niego nie wrócę, ale jest wart uwagi.

3. Tołpa planet of nauture - Pisałam o nim już pare razy, więc nie będe się powtarzać. Jeżeli macie okazję wypróbujcie, świetny płyn.



Dwa kremy z ziaja med. Niebieskiego nie znoszę i nie polecam. Czerwony jest genialny i godny zainteresowania.


Żel z Isana Med - Bardzo fajny zapach soku multiwitamina :) Żel jak żel wolę nivea jak widać na załączonym obrazku :D No i mój ulubiony dezodorant nivea. Ten rodzaj lubię inne nie są tak dobre.

Chciałam wam jeszcze pokazać bardzo dobry filtr do twarzy i ciała (na wycieczce przetrwał ciężką próbę słoneczną)


Ma bardzo fajny dozownik i konsystencję leciutkiego mleczka. Ma SPF 30 i pomimo tego, że są ooby, które powiedzą, że jest on dosyć niski mi w zupełności wystarczył i jest super, gorąco polecam.

Przepraszam za trochę leniwy styl pisania, ale jest mi tak gorąco, że ciężko mi nawet myśleć :/
Próśba do was: Jaka jest wasza ulubiona odżywka/maska do włosów (może być z trochę wyższej półki). Narazie myślę o Artego a może jeszcze wy mi coś polecicie? Chcę wypróbować coś nowego :)



Jeżeli reggae to wasze klimaty posłuchajcie nowej płyty Mesajaha "Brudna Prawda", bardzo dobra :)

6 komentarzy:

  1. U mnie w czerwcu mało pustych opakowań, ale może jeszcze coś zdążę do końca czerwca zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :) mam ten żel micelarny z biedronki i bardzo go lubię - świetnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak zapomniałam dodać, że podoba mi się jego zapach. Taki słodkawy, śliczny :)

      Usuń
  3. spore denko! :) ja obecnie szampon babydream zastąpiłam płynem do higieny intymnej Facelle i chyba ciut lepiej się u mnie spisuję (nie plącze tak bardzo włosów i nie rozprowadza się tak tępo). Maski z Alterry nie używałam, ale stosowałam szampon i odżywkę, które polecam, jednak w przeciwieństwie do Ciebie zapach nie przypadł mi do gustu :). Ziaja maska wygładzająca to coś co po Twojej opinii przetestuję. U mnie wręcz idealnie spisała się maska z Avonu advance techniques maska z olejem arganowym (mogę napisać pełną recenzję tego produktu jeśli jesteś zainteresowana :)). Co do odżywki to uwielbiam Tony & Guy do włosów zniszczonych (warto polować na promocje). Mam nadzieję, że będzie chciało Ci się czytać to moje litanie :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę mnie skusiłaś tą maseczką wygładzającą z Ziaji ;) poczytam jeszcze trochę o składzie i pewnie znając mnie, kupię ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna i cena jest genialna ostatniio w auchanie widziałam ją za 6 zł, warto :)

      Usuń