środa, 21 września 2016

Pędzelki glam brush po dwóch latach użytkowania

Cześć ! :)


Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję pędzelków Glam Brush, które są ze mną już 2 lata.
Na początku chciałam zaznaczyć, że moim zdaniem główną zaletą tych pędzli jest ich różnorodność. Ogromny wybór rodzaju włosia i kształtów, więc możemy naszą kolekcję dopasować w 100% do naszych potrzeb. Ja wybrałam pędzle, które bardzo chciałam wypróbować 2 lata temu a było mi bardzo ciężko je znaleźć w popularnych firmach za stosunkowo niewielką kwotę. Mówię tutaj o pędzlach duo-fiber czyli tzw. "skunksach" :) Charakteryzują się one mięciutką aplikacją produktu co jest bardzo pożądane przy aplikacji różu oraz podkładu.




Pędzel T1


Jego opis na stronie brzmi:
"Pędzel idealny do nakładania podkładów w płynie, w kremie, w kamieniu, pudrów sypkich, prasowanych, róży do policzków" 



Ja używałam tego pędzelka głównie do podkładów w płynie. Uważam, że za taką cenę pędzel jest naprawdę rewelacyjnie wykonany. Wygląda też bardzo elegancko ze względu na to, że jest cały biały (zwykle skunksy są czarno-białe) z perłową białą rączką. Uzyskujemy nim idealne pokrycie twarzy cieniutką warstwą podkładu przy użyciu minimalnej ilości. Dlatego właśnie polecam przy tym pędzlu budować krycie małymi porcjami podkładu. Przetrwał ze mną 2 lata bez żadnego uszczerbku na zdrowiu ;)



Pędzel T5


Jego opis na stronie brzmi:
"Pędzel idealny do nakładania różu w kamieniu i kremie, pudru, korektora, podkładu oraz rozświetlacza."



Jest to mniejszy braciszek pędzla T1. Mój osobisty faworyt z całej trójki. Kupiłam go z myślą nakładania nim róży w kremie. Sprawdził się idealnie. Później zaczęłam go używać również do nakładania róży pudrowych oraz rozświetlacza. Również sprawdza się świetnie. Do korektora jednak uważam, że jest za duży. Jest nim bardzo ciężko przesadzić z ilością produktu na policzkach. Jest bardziej spłaszczony niż T1. 


Porównanie:








Pędzel T4


Jego opis na stronie brzmi: 
"Pędzel idealny do nakładania pudru, bronzera oraz różu."



Przemiły w dotyku pędzelek, który zakupiłam z myślą o nakładaniu nim pudru. Kiedy dostałam go już w swoje łapki po jakimś czasie zaczęłam nim nakładać jasny rozświetlający bronzer na boki twarzy. Taka aplikacja sprawia wrażenie jakbyśmy właśnie wróciły opalone z fajnych wakacji :). Do pudru oczywiście też bardzo dobrze się spisuje. Trzeba jednak o niego dbać gdyż jest wykonany w całości z włosia naturalnego. Po każdym myciu nakładam na niego odżywkę do włosów i po 2 latach nadal jest tak mięciutki jaki był na początku. 



W żadnym pędzlu nie odpadła mi farba z trzonka (a tak potrafiło się dziać z Hakuro). Z pędzli wypadły dosłownie pojedyncze włoski w przeciągu dwóch lat. Po myciu zachowują kształt. Żaden pędzel nie zamienił się w tzw. "szczotę". Generalnie trzymają się świetnie!


Bardzo polecam wam te pędzelki! Otrzymujemy świetną jakość oraz mnogość unikalnych kształtów za niewielkie pieniądze. Ja na pewno swoją kolekcję Glam Brush będę rozszerzać. 

Pozdrawiam :)

Zapraszam na tumblra, facebooka oraz instagrama ^^


9 komentarzy:

  1. zastanawiam się nad kupnem, chociaż jednego ;) fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad zakupem pędzla do blendowania i konturowania z Glam Shopu ale postawiłam na sprawdzone Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiły mnie te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń

  4. بسم الله الرحمن الرحيم نحن فى شركة الكمال نقوم بجميع خدمات نقل العفش والاساس بافض الطرق تحت اشراف

    فريق كبير مدرب على اعلى مستوى من المستويات مع الفك والتركيب
    شركة نقل اثاث بالطائف
    شركة نقل اثاث بجازان
    شركة نقل اثاث بحائل
    والسلامة عليكم ورحمة الله وبركاته


    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. شركة تنظيف موكيت بالرياضlevel
    لدينا شركة تنظيف سجاد بالرياضخبرة كافية في مجال التنظيف و تملك مواد تنظيف عالية الجودة وماكينات متخصصة لتنظيف
    شركة تنظيف موكيت بالرياض الصفرات
    شركة الصفرات لتنظيف موكيت بالرياض
    شركتنا شركة تنظيف بالرياض الصفرات متخصصه في أعمال التنظيف للفلل والمنازل والبيوت والشقق والمجالس والموكيت والكنب والاثاث والخزانات وايضا فى مجال الكشف والعزل ونقل الاثاث افضل شركة تنظيف موكيت بالرياض بالمملكه العربيه السعوديه تخصصنا أيضا في جميع الخدمات
    شركة تنظيف فلل بالرياض
    شركة تنظيف منازل شرق الرياض
    شركة تنظيف منازل شمال الرياض
    شركة تنظيف منازل جنوب الرياض
    شركة تنظيف منازل غرب الرياض








    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, takich nie mam. Używam pędzli Hebe - w głównej mierze i Hulu :)

    OdpowiedzUsuń