wtorek, 6 września 2016

I'm back ...

Ależ się stęskniłam ...
Moja przerwa w pisaniu tego bloga jest kolosalna. Byłam pewna, że już do tego nie wrócę. Teraz jestem już utwierdzona w przekonaniu, że szeroko pojęta kosmetyka jest tym czym chcę się zająć w życiu. Studiuję kosmetologię, skończyłam pierwszy rok, odbyłam praktyki w salonie kosmetycznym (wiele się tam nauczyłam), powoli zajmuję się wizażem zawodowo. W związku z tym uznałam, że nadal chcę dzielić się z Wami moją wiedzą i przy tym sama stawiać sobie poprzeczkę coraz wyżej i cały czas się dokształcać. W dzisiejszym poście chciałabym zamieścić kilka zdjęć z sesji zdjęciowych w których dane mi było brać udział jako wizażystka. Dokształcam się nieustannie w malowaniu. Mam nadzieję, że tutoriale, które będę tu zamieszczać okażą się dla was pomocne :)
Postaram się także skupiać na szczegółowych recenzjach konkretnych produktów pielęgnacyjnych i makijażowych. Jeżeli interesują was wyżej wymienione tematy to zapraszam do śledzenia bloga :)
Będzie mi niezmiernie miło za słowa dopingu w komentarzach od nowych czytelników a jeszcze milej od starych ^^






Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłego wieczoru !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz