piątek, 22 marca 2013

Pielęgnacja twarzy

Witam Was kochani :)
Dziś chciałam Wam krótko opisać moją pielęgnację twarzy. Krótko, ponieważ jako szesnastolatka nie potrzebuję wielu kosmetyków, nie mam również większych problemów z cerą. Pokażę wam parę produktów które u mnie się naprawdę sprawdziły. Jeżeli również macie cerę normalną to bardzo możliwe, że   u Was również się sprawdzą. :) Zaczynamy!

1. Oczyszczanie i demakijaż
  • Moim ulubionym żelem do oczyszczania twarzy jest żel z nivei do skóry normalnej i mieszanej.klik







Cena: ok. 13 zł



Świetny żel. Nie wysusza mojej normalnej skóry, dobrze oczyszcza. To jest wszystko czego ja chcę od żelu także dla mnie super ;) Z powodzeniem używam na dzień i na wieczór.
  • Demakijaż zazwyczaj wykonuję płynem micelarnym. Moim ulubionym jest oczywiście kultowa bioderma sensibio klik . Niestety ten płyn jest dosyć drogi (ok.40 zł) więc znalazłam dla mnie tańszy zamiennik. Jest to płyn z AA "Ultra nawilżenie" klik (ok. 14 zł). Oba świetnie zmywają makijaż różnią się jedynie tym że AA pozostawia troszeczkę tłustawą warstwę a bioderma jest zupełnie jak woda. Oba mają po 250 ml (z tym że bioderma występuje jszcze w malutkiej i dużej pojemności).
  











  • Raz na 2, 3 dni wykonuje peeling. Moim ulubionym jest Under 20 "Wow! Energy" klik                          
 Cena ok. 12 zł 
Bardzo go lubię mam już drugą tubkę. Możemy sobie regulować stopień ścierania w zależności w jakiej ilości go nałożymy. Ma fajną kremową konsystencję dzięki czemu nie wysusza skóry. Może to siła sugestii ale moja twarz po nim naprawdę wygląda jakby dostała zastrzyk energii :). Do tego jest również bardzo wydajny. Mój hit!

  • Krem do twarzy 
Obecnie używam tylko kremu na noc ziaja med uszczelniającego naczynka klik .
 Cena ok. 12 zł (dostępny tylko w aptekach)










Ośmielę się powiedzieć że jest to najlepszy krem jakiego używałam w swoim (krótkim :D) życiu. Nie wiem czy działa na naczynka ale tak nawilżonej skóry jeszcze nigdy nie miałam. Długo szukałam kremu który by nawilżał a nie zostawiał tłustej powłoczki a do tego nie zawierał parafiny. Ideał! Ma lekko żółtawy kolor i pomimo tego że jest na noc stosuje go czasem na dzień bo świetnie się wchłania. Kończę pierwszą tubkę i na pewno kupię drugą.

No i tak wygląda moja stała pielęgnacja twarzy. Wyznaję zasadę co za dużo to nie zdrowo więc w kosmetykach też stawiam na minimalizm. 

Chciałam Was przeprosić za zdjęcia które pochodzą ze strony wizaż.pl. Narazie nie posiadam dobrego sprzętu a nie chce wstawiać tu zdjęć słabej jakości bo jest to bez sensu. Mam nadzieję że w najbliższym czasie uda mi się to zmienić i będę jż dodawać własne zdjęcia.

Jeżeli macie skórę normalną to napiszcie jakie kosmetyki się u Was sprawdzają, bardzo chętnie poczytam ;).

1 komentarz:

  1. Używałam kiedyś tego płynu micelarnego z AA dobrze radził sobie z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń