wtorek, 30 kwietnia 2013

Kącik poleceń - Filmy

W pierwszej notce na tym blogu napisałam, że będę starała się abyście poznali mnie i mój gust w trakcie czytania tego bloga. Dlatego dziś dzięki temu kącikowi poleceń troszkę się o mnie dowiecie i może odkryjecie coś również w waszym guście :)



Co do filmów nie mam sprecyzowanego gustu filmowego typu oglądam tylko komedie romantyczne czy tylko horrory. Nie mówię też oczywiście, że jakoś wybitnie znam się na filmach i oglądam je codziennie.
Po prostu chciałam wam polecić kilka które według mnie są naprawdę godne polecenia.

Zacznę od mojego ostatniego "odkrycia":




Źródło: Filmweb


Ten film intrygował mnie już od dłuzszego czasu, ale ja jakoś nigdy nie mogę się zabrać do oglądania czy czytania. No i tak w sobotę w końcu postanowiłam się wziąć w garść i w końcu go obejrzeć. Warto było :D. Film jest świetnie nakręcony. Scenariusz jest rewelacyjny, trzyma w napięciu do ostatniej minuty. Nie dajcie się zwieść tytułowi i myślach, że to druny film o gościach, którzy w jakiejś piwnicy urządzają sobie walki. Ten film naprawdę daje do myślenia. Polecam go bardzo serdecznie, najbardziej ze wszystkich które tu wymienie :).
PS. Złamałam pierwszą zasadę Fight Clubu :D




Teraz coś lżejszego gatunkowo na babski wieczór :)

  • Diabeł ubiera się u Prady Filmweb

Źrodło: Filmweb


Film jest lekki, ale nie płytki (przynajmniej moim zdaniem). Jest to prwadziwa uczta zwłaszcza dla blogerek "szafiarek". Oglądałam ten film już z 10 razy na pewno. Za każdym razem wywołuje u mnie te same emocje. Wbrew pozorom również daje do myślenia. Jak ułożyć prawidłowo swój system wartości nie zburzyć go a jeżeli już tak się stanie to jak go potem odbudować. Dziewczyny, na doła pudełko lodów i ten film, polecam ;).




No to teraz uczta dla fanek Roberta Downeya Jr. 

Źródło:Filmweb
                                                               






















Film rozwala. Pod względem humoru, efektów wizualnych, scenariusza, gry aktorskiej. Jedynka wgniata w fotel. Dwójka już jest troszkę gorsza, ale nadal trzyma poziom. Naprawdę świetna rozrywka na wolny wieczór. Raczej polecam oglądać samemu. Chyba, że wasz kompan nie ma w zwyczaju gadać na filmach to wtedy ok :).











Źródło: Filmweb









   

















Ja Marvela i DC uwielbiam. Niestety przeniesienie tych komiksów na ekran filmowy jest ciężkie i często nieudane (patrz X-Men :P). Trafiłam na ten film kiedyś w telewizji. Pomyślałam spoko, fajny i zapomniałam. Kiedy w kinach pojawiła się druga część odrazu się wybrałam. No i tym razem już nie "przeszłam" obok niego obojętnie. Dwójka jest zdecydowanie lepsza, ale jest to spowodowane tym, że dopiero w niej akcja się tak naprawdę rozkręca. Jedynka pełni bardziej formę wstępu do trylogii. Znowu humor, efekty, świetna fabuła no i Robert :D. Nawet jeżeli nie lubicie takich filmów polecam przynajmniej sprawdzić bo może was zaskoczyć ;). No to teraz czekamy na 3 ! Filmweb

Tutaj zwiastuny wyjątkowo zachęcają :D









 
Źródło: Filmweb





















Lubię ten film głównie za klimat :). Fracja, lata 60 bardzo miło jest się tam przenieść oglądając ten film. No i dziewczyny boski Johnny :D. Fajna, lekka historia o miłości. Chociaż z paroma pobocznymi wątkami dającymi do myślenia. 



Źródło: Filmweb





















Jeden z najbardziej genialnych polskich filmów. Nie wiem za bardzo co mam tutaj napisać. Po prostu kolejne świetne dzieło Juliusza Machulskiego. No i świetni polscy aktorzy ;).





No wyciągnęłam swoje perełki filmowe. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam. Oglądałyście któryś z tych filmów? A może mi coś polecicie? :)

Niedługo będzie jeszcze kącik poleceń muzyczny i książkowy.
No to miłego oglądania wam życzę :D 

5 komentarzy:

  1. Też muszę obejrzeć Fight Club, w ścieżce dźwiękowej jest kochane The Pixies <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIESAMOWITY film poleciłam koleżance to również stwierdziła, że to jeden z lepszych jaki widziała w życiu :D

      Usuń
  2. ooooo tak bossssssssssski Johnny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Iron Mana! 3 jest jeszcze lepsza niż 2, więc polecam. Diabeł ubiera się u Prady - super film. Vinci - genialny. Mogę oglądać w kółko.

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, że jest jeszcze lepsza :D

      Usuń